31 mars, torsdag

En dag i lövstalöt, eller förmiddag för min del, Filippa fick hänga med min mormor & morfar & mina kusiner så jag kunde handla & fixa på Gränby & sen gå till barnmorskan.

Allt såg bra & fint ut men mina järnvärden var sådär, är ju så trött konstant så måste komma ihåg mina hjärntabletter.

Vi pratade även om en massa tankar & oroligheter jag börjat få nu sista veckorna, ville nästan gråta när jag satt där.

Vi gick även igenom lite förlossningen, att jag måste ringa igen vid först
Minst lilla känning så jag kan få komma in i tid & känna mig lugn då det gick fort första gången.

Jag skulle även få en läkarundersökning på förlossningen i vecka 39 för att kolla mognaden på livmodertappen & om jag öppnat mig något då. 

Sen hämtade jag Filippa sen hämtade vi Daniel sen hem. Emma kom & fixade mitt hår, jag äääälskart!!!! Äntligen utväxten borta & en kall ton jag länge velat ha! Daniel Hr snickrat panel.

Blev en sen middag & sen har vi kollat film & jag somnat såklart så nu ger jag upp & lägger mig.


Se så fint dom kommer matcha i sommar, Filippa & lillebror .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0