21 mars, måndag

Idag var vi till doktorn, vi fick konstaterat av läkaren att vi åkt på influensan IGEN. Alltså bara att vänta ut men jag lyckades fixa så vi fick hostmedicin ialla fall.

En stund hem till farmor då vi skulle vänta på mamma.
Sen åkte vi hem hit.

Pappa & Daniel kom sen med en byrå vi köpte av Johanna, perfekt då dom ville bli av med sin & vi skulle köpa en sån.

Vi åt middag & tog det lugnt då alla i princip är sjuka.

Dom åkte vid 7 & Filippa somnade på några sekunder, inte kul att se henne så trött hela tiden.

Sen har vi fixat i lillens rum, möblerat om så nu tror jag vi hittat möbleringen. 
Jag vek in hans kläder i byrån & bäddade sängen.
Nu återstår bara att bestämma & beställa färg & tapet, sen ska det piffas lite med någon växt, gardiner, golvlampa, matta & taklampa.

Även belysning i vår svarta skänk har Daniel fixat sen har vi tvättat & jag Hr börjat vika undan tvättberget.

Men nu, sista avsnittet av OITNB.
Hoppas att jag får sova bättre inatt med coccliana, har så ont i bröstet av allt hostande.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0