20 mars, söndag

Sjukstugan har fortsatt hela helgen, jag fick vara hemma från jobbet, omöjligt att jobba med den här vidriga hostan så man nästan spyr & låter som jag gör & mår.

Vi fick ialla fall hjälp igår av Mita, Guy, Brita, bertil, Mia & Sam.
Lillens rum tömdes på alla kartonger & skit & slängdes så nu är det redo för piff & fint!

Sen åkte dom & köpte en 90säng till Filippa & en grill till pappan. 
Lillebror fick sig en hylla av farmor & Sam.

Mia & Sam sov kvar & imorse blev det scones & amerikanska pannkakor.
Filippa har varit pigg hela dagen & lekt men nu på kvällen var hon kokhet & 39 i feber igen. Inte kul att se henne må dåligt. Vi har exakt Samma hosta & hon blir ju så ledsen när hon hostar, förstår då jag själv vill gråta nästan då det gör så ont.

Kebabrulle till middag ialla fall & nu lite gott, Filippa somnade vid halv sju, hoppas hon sover lite bättre inatt.

Kul att jag fick en spricka i telefonen idag, jag har aldrig fått det förr & klart det sker nu när den är ny!?!





Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig och Filippa ❤️

2016-03-20 @ 20:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0