15 juni, onsdag

Imorse kom Brita & Bertil vid 7, så vi vaknade av att det plingade
På dörren.

Sen blev det sång, paket & tårta för vår 2åring.

Sen har det målats hus & jag var till BVC med Valle.
Han väger nu 5420 gram & är 56,5 cm lång.

Jag har varit lite orolig över min mjölk då  jag knte har ont alls eller att det spänner eller att det är som "klumpar" i brösten. Orolig att jag knappt har mjölk men uppenbarligen eftersom han växer så bra.

Han döljer alla kurvor exakt men vikten är han över på så det var kul att höra!
Vi ska tillbaka på måndag för en träff med läkare då han bajsat lite blod emellanåt.
Dom nämnde mjölkallergi eller någon spricka kanske i rumpan, får se helt enkelt.

Sen kom farmor Mia hit ialla fall & Fredrik. Blev tårta & sen kom mamma & pappa på middag & tårta.

Nu är det soffläge, sååååå godissugen till filmen...














Kommentarer
Postat av: Mamma

Va härligt med födelsedag för lilla prinsessan och härligt med Valle att han växer så de knakar

Svar: 😚😚
louise

2016-06-15 @ 23:06:31
Postat av: Mamma

Tack för den fantastisk goda laxen

2016-06-15 @ 23:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0