Syskonvagn

Det är snart dags att skaffa sig en syskonvagn till filippa & lillebror.
Jag skulle vilja köpa den här emmaljunga viking syskonvagnen, men ett stort minus är att den inte går att "förminska".

Den enda syskonvagn som verkar gå att minska är bugaboo donkey duo, vilket är det allra bästa & smidigaste när man bara är iväg med ett barn.

Jag är väldigt less på bugaboo om jag ska vara ärlig, min dröm var att ha en bugaboo cameleon sen mååånga år bakåt & den hade/har vi & har gillat skarpt.

Om jag fick välja vagn nu skulle jag välja emmaljunga viking, utan syskonvagn.
Men det känns ju väldigt onödigt .

Nåja, vi hinner klura ett tag till.





Emmaljunga viking





Bugaboo donkey duo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0