9 januari, lördag

Idag jobbade jag 6-12 sen till gränby för att handla mat, såg fram mot att få gå i lugn & ro & handla lugnt men nej stressad som man är så stressa jag såklart.

Sen till cervera för att hämta ut min kitchen aid, alltså lycka!!!
Sen till tunabackar för att hämta ut två paket & sen till bälinge för ett annat.

Var helt slut när jag kom hem & min lilla prinsessa hade precis vaknat så hon låg & kolla bolibompa & jag vila.

Nu har vi förberett för trerätters här hemma, ludde & andrea kommer hit.
Det blir skagentoast till förrätt sen grillbuffé skulle man kunna säga, sen en god fruktsallad. Så nu har jag gjort mig en god drink, saknas bara min stora kärlek här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0