29 januari, fredag

Fy vad allt känns jobbigt nu.
Jag vill verkligen bara hem. Inatt innan filippa somnade var hon heeeelt hysterisk. Sen försöka förklara på engelska för sköterskorna att något måste vara fel för såhär har vi aldrig sett henne. Dom sa att hon nog bara hata droppet & ja det gör hon, vill slita bort det hela tiden.

Hon somna tillslut när dom tog bort det sen fick dom sätta tillbaka när hon somnat.

Hon sov från halv tolv till 6 ialla fall sen vakna hon när dom kom med temp.
Ingen feber ialla fall, inte bajsat sen i förrgår, dricker lite vätska men vill äta ändå lite. Kissar mycket & bra.

Så får se vad läkaren säger när han kommer om vi blir kvar.
Hon är annars pigg & glad idag.

Men jag är så rädd, tänk om det blir samma sak igen? Tänk om hon kräks? 
Nej jag vill bara hem nu.
Ingen infektion eller bakterie i kroppen ialla fall så det var bra. Halvt uttorkad, vill veta vad allt betyder, vill ha en svensk läkare här som översätter!

Känner mig så skyldig med, är det
Vårt fel? Ja de måste de vara! För mycket sol & bad & uppenbarligen för lite vätska 😔

Sen att vi bara skulle åka iväg & mysa som en familj efter denna höst & vinter.
Verkar ha varit en dålig ide med för stor omställning & allt för filippa.
Vilka egon vi är som valde åka hit!
Nä fy vad jag känner mig ledsen nu & vill hem.

Min älskade familj, vad vore kag utan er!? Jag känner mig trasig nu när filippa åkte på detta.








Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket hårda ord mot er själva 😔 Förstår att de är tungt nu, men de ser bättre ut . Ta mindre sol o bad och mer vätska som du skrev ❤️ Tur att ni har varandra och Filippa har er ❤️ Skulle vilja finnas där just nu och hjälpa er ❤️Kram

Svar: ❤️
louise

2016-01-29 @ 06:22:29
Postat av: Andréa

Ni är bäst för Filippa och ni gör alltid allt i er makt för att göra det bästa för henne! Man kan inte alltid förutse eller rå för saker som händer. Och man kan inte alltid veta allt. Men jag lovar att Filippa vet att ni gör allt för henne och att hon känner sig trygg med vetskapen om att just ni två är där för henne. Ingen annan hade kunnat gjort det bättre än ni. Tycker så synd om er dock som behöver vara med om det här.. Kan inte vara roligt för någon. Men att klandra er själva så mycket som ni gör får ni bara inte göra. Ni är bäst! Massa kramar och pussar från Adde och Dudde❤️

Svar: Åååh gråter IGEN nu🙈❤️
louise

2016-01-29 @ 07:24:36
Postat av: Johanna

Don't blame yourself som din kloka mamma säger! Det kommer bli bra nu och det var antagligen bara otur. ❤ Er lilla tuffing om någon fixar ju det här 😊

Svar: Ja hon gör väl det🙈❤️
louise

2016-01-29 @ 07:31:40
Postat av: Anonym

Men verkligen för hårda ord, ni valde ju den här resan för hennes skull också & hon älskar det ju även om hon blev dålig! Och hur jobbigt det än är så behöver ni det här allihopa! Ni är precis lika bra föräldrar för det! Bara mys & rå om varandra nu!❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Tack snälla du vän❤️❤️❤️
louise

2016-01-29 @ 21:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0