28 januari, torsdag

Filippa började kräkas vid 5 imorse, sen kanske 6 gånger till fram till 11. Hon ville äta & dricka men allt kom upp.
Tillslut var hon så trött & hungrig & skrek efter välling så hon fick de & somna direkt.

Vi kontakta ving & dom skickade en läkare till oss som sa att hon verkade uttorkad, hade feber & kanske någon magbakterie.

Så vi blev beordrade att åka till sjukhus för provtagning & dropp.
Här är vi nu..

Vi båda bröt ihop & blev rädda, inte så kul att se sin lilla så tagen & trött.
Men vi är på plats & får hjälp nu.
Vi får stanna en natt minst så
Får vi se imorn om det blivit bättre & vad proverna visar.  Men vi stannar tills filippa är hundra!

Just nu vill jag bara hem, halva resan kvar, hur ska jag kunna njuta!?! Känner mig som sämsta mamman med. Vi har ju varit så noga med allt & hon har ätit & druckit bra som vanligt.
"Bara" igår som hon vägra.

Det var inte kul när dom tog prover & satte dropp, jag, daniel & en sköterska fick tvångshålla & en tog prover. Fy säger jag 😰

Hon lugna Sig snabbt & var nyfiken på droppet men nu sover hon.
Jag kommer inte kunna sova en blund.

Hoppas hoppas allt går bra & hon kryar på sig nu.





Kommentarer
Postat av: mamma

Nu är ni på plats och får hjälp och ni har gjort allt ni har kunnat. Ni är dom bästa för Filippa i alla väder hus som helst. Man kan inte veta vad som skall hända. Vill kunna vara där för er och hjälpa och stötta Er alla med stora Kramar mamma /mormor

Svar: ❤️
louise

2016-01-28 @ 11:51:29
Postat av: Chatrine

Inte roligt att vara så långt borta när ens barn blir dåligt! 😞
Hoppas Filippa blir bättre snart så ni kan få njuta lite av resten av resan. 😘

Svar: ❤️❤️
louise

2016-01-28 @ 13:31:14
Postat av: Tess

Lilla ❤️ Hon repar sig snart, det är en stark och bestämd flicka!
Pussa på henne från tant Tess!

Svar: ❤️❤️
louise

2016-01-28 @ 15:08:16
Postat av: g-mormor

Lillan repar sej snart. Ta det bara lugnt. Ni är igoda händer. Försök att njuta de dagar ni har kvar trots allt. Kramar från oss G-mormor Christina o G-morfar Åke

Svar: ❤️❤️
louise

2016-01-28 @ 15:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0