18 januari, måndag

Vi vaknade åtta imorse efter en bra första natt i huset.
Sen började jag gå igenom lite kläder & slängde ut allt på golvet så jag skulle kunna packa min väska till thailand.

Vi småfixade lite & donade & filippa röjde på. Sen sov filippa en stund & sen kom emma & meja hit.

Tjejerna lekte så bra ihop, äntligen är dom ganska jämngamla & kan leka bra ihop.

När emma & meja åkte kom precis emmilie & boysen.
Sen blev det tacos & vid 6 kom det lite familj till mig. Kalas för daniel & mamma & visa huset typ haha.

När alla åkt vid halv nio så somnade filippa direkt.
Då röjde daniel & jag så nu är det hyffsaf ordning bland alla kartonger i dagsläget.
Mycket som ska slängas sen med.

Jag har precis tagit en dusch & nu kollar daniel & jag på lejonkungen2.
Snart ska jag sova, känner mig trött, min rygg är heeeelt kaos efter alla lyft dessa dagar.
















Kommentarer
Postat av: Mamma

Så härligt för er med nya huset och de är så fint ❤️ Tack för presenterna 🎁

Svar: ❤️❤️
louise

2016-01-18 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0