Friday

Den här dagen har gått såååå fort! Helt plötsligt var klockan halv fyra, filippa sov än, jag slumra till & insåg att våra vänner
Kommer typ snart & jag hade inte ens sminkat mig!

Vi har haft en mysig kväll med hamburgare till middag & barnen har lekt & haft kul, så kul att se.

Filippa somnade runt tio sen åkte fabbe & bella hemåt med killarna som också var trötta. Mysigt att ses men alldeles för länge sen sist vi sågs, måste bli oftare!

Jag ska väl lägga mig snart, är väldigt trött själv.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser era sovrutiner ut med Filippa? :)

Svar: Hon vaknar runt 7 på morgonen sen sover hon middag runt 1 ungefär, en timme typ. Ibland somnar hon om i ens famn & kan sova i timmar. Men oftast är
Hon vaken från 2 & sen somnar hon ungefär runt 8. 😊
louise

2016-02-13 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0