Babyshower

En sån dag det blev! Mötte upp therese för att handla till middagen ikväll & när vi kommer hem står mina fina vänner & familj här & skriker surprise!

Wow alltså, tuuuusen tack vet inte mer vaf jag ska säga. Blir rörd av allt ni gjort.

Jag tyckte det var lite konstigt att daniel hängt upp blå pompoms i vardagsrummet haha men anade inget ändå förrän jag såg babyshower skylten.

Jag är mållös & så glad för att ni alla tog er tid att ta er hit & göra detta för mig & lillebror.













Kommentarer
Postat av: Mamma

Så otroligt lyckat att vi alla lyckats med att inte avslöja oss så de verkligen blev en överraskning ❤️

Svar: Ja helt galet❤️
louise

2016-02-20 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0