22 februari, måndag

Det gick bra att jobba igår, tur man har bra kollegor.
Efter jobbet handlade jag & när jag kom hem röjde daniel & jag undan allt sen lördagskvällen.

Sen åkte vi till emma & markus, blev där mellan 2 & 6, dom har gjort så fint & nu är allt klart, nästa gång vi kommer är det  helt klart med möblering, ska bli så kul att se!

Det blev en pizza till middag & lite mys i soffan sen somnade filippa vid 8 .
Jag tog en lång varm dusch sen tände vi en brasa & kollade serier.

Idag kommer mamma hit, hon ska vara med Filippa medans jag ska på utbildning på jobbet.

Ikväll ska vi ta tag i vårt klädberg i gästrummet, det ska vara tomt då vi får hit en värderingsman imorn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0