20 februari, lördag

Igår hade vi en bra dag, mysmorgon med mormor & sen lunch på stan med carolina & alicia, asiatisk- &buffé!

En runda på gränby med andrea sen hem till henne & träffa ludde.

Sen handlade vi med mat hem & hade fredagsmys.
Chop chop & annat gott till OTNB.

Det är så jobbigt att det tar sån tid att natta filippa nu, en timme typ!?! hoppas de vänder snart, har ju alltid tagit typ max max 15 minuter.

Jag gick ju på stan hela dagen igår så kände av det igår kväll, även noll sömn inatt så jag blev hemma från jobbet idag.
Känns as tråkigt att ringa & sjukanmäla sig när man inte jobbat sen 6 januari.
Men idag blir det lugnt sen är mitt mål att jobba imorn!
Så hoppas det känns bättre idag.

Lyckades sova nu mellan 6-8 ialla fall så
Känner mig lite mer levande.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0