Att bli stor

Den här lilla killen har haft det tufft senaste månaden, han har varit sjuk, fått två tänder, gjort en liten operation, varit ifrån sin mamma i några timmar & gråtit hysteriskt. 


Det är inte alls lätt, alla hans rutiner med sovtider & allt är som bortblåst, han sover korta stunder, sover jätteoroligt om nätterna   & vaknar typ varje timme.

Jag har läst en del om utvecklingsfaser & nu runt 7-8 månader händer mycket för
Dom & dom kan bli blyga & knyta sig an till en person, oftast mamman.

För nu har han ätit dåligt sista veckorna, killen som annars äter tutte på morgonen, gröt, lunch, gröt, middag & tutte.

Nu vill han knappt äta så har gett han mest tutte då jag vill att han får i sig.
Så hade typ slutat amma& kände mig redo men nu är det inte alls aktuellt .

Måste ta tag i allt snart med sövning & det men har skjutit på det nu när han varit så ledsen.

Hoppas allt blir lite bättre snart .
Det är inte lätt lilla vän.

Jag känner ibland att jag inte alls vet hur jag ska göra !? Jag har verkligen ingen aning & får panik av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0