14 december, onsdag

En dag hemma, men Filippa har varit helt återställd & pigg. Så synd att vi missade lucian på dagis men men hellre det säkra före det osäkra.


Valle har varit feberfri men väldigt gnällig & ledsen. Sen är det där jäkla snoret, hur mycket kan en bebis ha!?

Måste erkänna att efter 4 dagar hemma med 2 sjuka barn är jag ganska så mör, så jäkla trött.
Typ som att nu jäklar behöver jag ut med några tjejer & äta gott & bara prata skit!

Skönt ialla fall att Filippa var bra idag & att hon är så snäll & lyssnar & hjälper till.

Sålde saaben idag med, så skönt! La ut den imorse sen ringde massor & vi fick den såld nu ikväll.

Barnen badade innan sovdags & jag har fixat med julkorten som ska postas imorn.
Är så jäkla trött så nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0