19 augusti, fredag

Vilken mardröm jag var med om idag.
Började dagen bra med lek & mys sen lunch & handla mat med farmor .

När vi kom hem skulle jag ta Valle som satt i bilstolen i hallen till köket då jag skulle plocka in maten.

Då glömde jag att jag knäppt upp han & bygeln gick inte i lås så han flyger ur stolen rakt ner i golvet & ligger nedåt med hela kroppen.

Alltså jag gråter när bah tänker på det & ser det i huvudet hela tiden.

Jag ringer Daniel & tokgrinar & jag bara skakar & Filippa blir rädd för både jag & Valle tokgrinar.

Daniel kom hem typ två minuter efter sen var det raketfart till akuten.

Dom kollade på honom tre gånger & konstatera att han verkade må väldigt bra trots olyckan.

Alltså jag kände mig så dum, fy fan.
Gud så jag gråtit.
Men vi fick åka hem efter typ en timme tack & lov.

Den blev det middag ute med fina tjejer i Norrtälje. Men. Jag & Valle åt & åkte sen, han fick liksom ingen ro & kunde inte slappna av.

Så vi åkte till svärmor & Sam där Filippa & Daniel var.
Hemma nu & får se hur jag kan sova inatt, usch hemska dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0