3 april, söndag

Massa gott på dopet & en otroligt söt liten Freja var det vi fick träffa.
Vi var hemma vid 6, så det var bara för mig att åka bara igen i stort sett.

Hämtade Emma sen maarit & vi gick & satte oss & tog en drink innan vi skulle äta vid 9.

Sen var det dags, tapas på iberico, vi beställde in massa gott & satt bara & plockade & åt. Så
Otroligt gott & SÅ mysigt & trevligt att äta på det sättet.

Vi har pratat allt mellan himmel & jord & jag ville inte att kvällen skulle ta slut, men vid halv 12 så började ögonen gå i kors.

 4 timmars sömn & nu ska jag snart åla iväg till jobbet för mitt sista pass innan bebis kommer. Det känns så skönt då jag har så jääääävla ont i rygg & fogar sen igår.

Sen ska jag hem & titta på garagebygge & alla som är här.
Ska nog försöka bygga ihop lillens säng & bädda.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0