21 april, torsdag

Idag har vi haft en bra dag med massa gott hos Lisa & josh med Emmilie & Vincent. Emmilie hade gjort frushi, kul & spännande med något nytt!

Sen åkte vi hem & sov i två timmar. Så himla trött. & har så jäkla ont nu så det är inte trevligt alls.

När Daniel kom till mamma & pappa vid 5 åkte vi nästan direkt. Pussade på vår lilla tjej som skulle sova kvar hos sin mormor & morfar. Mamma & pappa ville att hon ska ha sovit där själv & prova inför lillebrors ankomst.

Vi åkte hem & körde myskväll deluxe med pizza, chips & godis & film.
Sen har vi pratat & planerat tomten lite, framsidan.

Även om jag längtat efter en kväll i soffan ensam med Daniel & egentid så sa vi det att det är ju sp tomt utan vår vilde. Ingen som springer runt runt, skrattar. Sjunger & dansar. 
Även om hon ibland kan vara lite väl bestämd är hon ju trots allt bäst, vår lilla älskling.

Jag får ju kramas med Filippa varje kväll men ikväll får jag kramas & i ligga i Daniels famn, myyyyyys!

Ser fram mot sovmorgon imorn,
Även om jag kommer vara vaken innan 6 haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0