5 september, lördag

Grattis till mig & daniel på vår 2årsförlovningsdag ❤️

Det blev inge jobb igår, har känt mig konstig i magen flera dagar & igår blev det värre så höll mig hemma.
Blev en lugn kväll med tacos sen.

Nu har vi lämnat filippa hos sin farfar & vi är påväg till stockholm.
Det gick bra att lämna henne, hon var bara ledsen när vi sa hej då. Sen hade hon glömt oss. Saknar henne när jag vet att vi inte ska ses förrän imorn. Men det ska nog gå bra för oss alla, jobbigast är det nog för mig ;)

Vi ska ialla fall ha en lugn dag & gå på stan, ta det lugnt på hotellet & sen ut på restaurang ag & äta, ÄNTLIGEN!
Sen blir det 30årsfest.







Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till er förlovning på er dag ❤️

Svar: Tack
louise

2015-09-05 @ 10:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0