20 september, söndag

Imorse jobbade jag mellan 6-10. Det är så jobbigt att ha älskat att gå till jobbet & känna det här vill jag jobba med for life, till att bara ha ångest & räkna ner timmarna, så sjukt frustrerande.

Hem & pussa på filippa & daniel åkte till huset. En sväng till gränby sen hämta maarit & åka till huset.

Lunch & fika & kolla när älsklingen jobba. Stackarn är helt själv idag med det tunga & tråkiga..
Men han kämpar!

Therese & martin kom också på en snabbvisit & fika.
Så skönt att ha husvagnen där.

Vi har lekt här hemma & förberett middag,  nu kollar vi frost, undra vem som gillar den mest, filippa eller jag?








Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk på att det är lite andra förutsättningar nu med jobbet, du har Filippa och arbetet är nytt. Du kommer garanterat känna annorlunda när du lärt känna kollegor och kan jobbet utan och innan :) Kollegor speciellt, de är liksom dem som avgör lite hur ett jobb känns tycker jag! Kämpa på♡

Svar: Tack för peppen hoppas det vänder ❤️
louise

2015-09-21 @ 18:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0