18 oktober, söndag

Nu är det gnälltime. Jag har fått sådär ont i ryggen igen sen mitten på veckan & imorse vaknade jag av att jag inte kunde vrida nacken. Så nu har jag sovit konstigt så nacken tagit stryk med.
Jätteyr & jättetrött hela tiden.
Det känns som det är lite jobbigt just nu.

Men men nog om det. 
Stora framsteg i huset, el dragen, gipsade väggar & tak på plats nu i sovrumsdelen & vårt sovrum blir nog klart idag med. Det är liksom redo för spackling, målning, tapet & golv, wihoooo!

Tanken är ju att målare ska komma in när allt är klart i slutet på november men hallå vill börja med allt nuuu!

I veckan kommer elektriker för att påbörja el & spotar i kök, vardagsrum & badrum.

Även rörmokare kommer i veckan & sen med felet med varmvattenröret. Det fanns inte med på ritningen så det är typ arkitekten som gjort fel. Får se om vi får veta mer i veckan, hoppas hoppas bara vi slipper förseningar & tjaffs nu.




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad roligt för er att bygget går framåt! 😊🎈

Svar: Ja de känns riktigt bra😊
louise

2015-10-18 @ 10:05:51
Postat av: Lisa

Duktiga! ♥️♥️♥️♥️♥️

Svar: 😍❤️
louise

2015-10-18 @ 17:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0