15 november, söndag

Vi åkte till trademax igår ju, vilken besvikelse det var, inte mycket alls att titta på. Vi skulle titta efter badrumsmöbler & det hade dom inte ens i butiken.


Vi kikade runt lite i barkarby sen åkte vi hem till uppsala & hade myskväll hos emmilie & danne.

Det är så kul att se hur kul oliver & filippa har ihop nu, dom är ju så söta så jag dör ibland.

Vi kollade på sveriger matchen & gud så skönt med seger!!!!

Nu ska jag strax åka till jobbet,  6-12 sen blir det en heldag vid huset.

Jag kan inte släppa det som hänt i paris & jag är livrädd för vad som kommer
Hända här i sverige tillslut,
Det är bara en tidsfråga :( 

Vad sätter vi våra barn i för värld? Kärlek är starkare än hat men det vettefan med dom där monsterna, dom är fan kapabla till allt.




Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jag känner samma sak! Det är så hemskt! 😞❤️

Svar: Så läskigt😔❤️
louise

2015-11-15 @ 09:47:59
Postat av: Ida

Var bygger ni hus någonstans?

Svar: Utanför uppsala
louise

2015-11-15 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0