11 november, onsdag

Idag har vi varit hemma bara, hängt hos gmormor & gmorfar en stund.
Jag blev så jäkla sugen på julmat & smörgåstårta idag.

Men ingen bil hemma så det som blev av mitt sug var smörgåstårtebakelser!
Så det ska bli smaskigt att äta ikväll.

Vår stora tjej har nog kommit ur sin trots nu sen någon vecka.
Hon var verkligen jobbig i några veckor & jag kände att jag blev riktigt gråhårig.
Men nu njuter jag riktigt igen av att vara hemma med min lilla dotra.
Våra dagar är så mysiga & lugna.

Men nu är hon vanliga glada, busiga & vilda tjejen igen. Någon fas & även tänder tror jag kommer ploppa närsomhelst.


Äpple är nya favoriten & hon kan säga det, äts två gånger om dagen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0