Mucho

En jobbdag som har varit otroligt hektisk, massa folk heeeela dagen från 11-20 plus att vi nu är en mindre på helgerna, vilket betyder kaos typ haha.
Men jättekul & dagen har gått jättefort.

Har fått massa snaps från mina älsklingar som var på skansen med farfar micke.

Filippa har åkt karusell för första gången & älskade det. Alla djuren var hon smårädd för & tyckte dom var intressanta på håll men kom dom för nära vart det läskigt, precis som sin mor, ingen djurälskare haha! 

Bertil hämtade mig efter jobbet & när jag kom innanför dörren så höll filippa på att somna i daniels famn men hon vakna sån tur va! Ville ju mysa masssor då & pussa på min lilla tjej.
Bus & fullrulle hon somna runt halv tio.

Nu är det eurovision & måns var gryyyyym!! Så sjukt exalterad blev jag, såna rysningar!! Nu håller vi tummarna för att kamma hem vinsten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0