Fegisar

Sånt här gör mig så jäkla förbannad.
Tydligen har jag svårt att vara ensam med min dotter när min mamma kommer för att hjälpa mig vara med filippa någon timme för att jag ska packa massa saker.
Eller var det att jag valde att bjuda min bästa vän på middag när våra pojkvänner var ut?

Ja kära anonyma läsare som inte vågar stå för vem du är, jag har otroligt svårt att vara ensam med min dotter.
Jag måste vara en otroligt dålig mamma som har ett socialt liv & inte kan packa saker samtidigt som jag har min dotter hemma.

Det är så otroligt fegt att folk väljer att vara anonyma med, ge fan i att läsa min blogg om du stör dig på mig som mamma.

Tack & hej!





Kommentarer
Postat av: Johanna (grannen ;))

Jag tror många gånger att den här typen av kommentarer kommer från någon som har ett behov av att bekräfta sig själv och sina val genom att klanka ner på någon annans. Vissa kallar det avundsjuka. Jag tror att det är en form av det, eftersom att det du gör och trivs med sticker i ögonen på någon annan. Då måste hen hitta på något som är fel med dig eller dina val, än en gång för att lyfta sig själv och sina val.
Tråkigt att vissa människor inte kan inse att vi är olika och trivs med olika sätt att leva. Tur att du vet det iallafall ♡

Svar: Ja det måste vara något sånt. Blir så arg att någon ska yttra sig å inte kan stå för det heller!!! ❤️
louise

2015-05-26 @ 21:25:37
Postat av: Mamma

Skit i dumma frågor och påståenden 💞 vi som känner dig / er vet ❤️❤️

Svar: ❤️❤️❤️
louise

2015-05-26 @ 21:27:49
Postat av: Ulrika

Någon idiot som är avundsjuk på dig för att du har barn, vänner och en mamma som stöttar och hjälper dig - ren avundsjuka!

Svar: Eller hur?! Kan personen i fråga bara träda fram?!?
louise

2015-05-26 @ 21:56:10
Postat av: Lisa

Puss <3

Svar: ❤️
louise

2015-05-27 @ 07:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0