Thursday

Jag hamnade på sämsta spinnigpasset så jag smet ifrån tio minuter innan passet var slut.

Filippa & jag gick ut på en promenad, hon somnade & jag satt i solen & njöt.
Sen hem & förberedde tacos & en mysig  kväll med emmilie, danne & oliver, emmilie hade bakat så gott som alltid.

Filippa sov bra igår som vanligt men ikväll har det varit kaos igen. Hon somnade åtta hos mig men när jag skulle lägga ner henne vakna hon & var as arg, har provat två gånger till men hon blir helt hysterisk.

Hatar att hon blir så ledsen, vad är det? Det är sen hon lärde sig ställa sig upp & vi sänkte sängen.
Får se hur vi gör försöker få henne somna i sängen nu men går sådär..




Kommentarer
Postat av: Johanna (grannen ;))

Googla på the wonder weeks!Förklarar jättebra bebisars utvecklingssprång första året :) Då får man bra svar på varför sömnen vacklar ibland och varför de ibland inte känns som att de är sig själva. Kram

Svar: Ååh tack!! Min kloke vän!
louise

2015-03-06 @ 06:54:19
Postat av: Mamma

Bra Johanna ❤️

2015-03-06 @ 08:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0