Fy fan!!!

Jag är så jääääävla arg! 
Idag ringde jag husproduktion för att få veta leveransdatumet då de gått över 2 veckor sen vår hussäljare sa att han skickat in papperna.

Då sa han på shp att vår säljare inte ens skickat in bygglovet så det är inte ens beställt! 
Precis vad jag misstänkte men ville ha fel om!

Sen frågade jag om de skulle ta 10-12 veckor tills huset levereras, som vår säljare sagt.
Då säger han att det absolut inte är så några veckor utan är 22 veckor.

Då blev jag sååå jäkla arg, jag kokade!
All vår planering rasar nu, all!
Så det kommer väl bli husleverans i september & inflytt om ett år, värsta bakslaget & nu känns det SKIT!





Kommentarer
Postat av: Faster Tess

Fy fan va surt! Man måste tydligen vara med när bygglovet läggs på lådan😕

Svar: Ja jävla jävla mupp alltså!!
louise

2015-03-04 @ 18:31:11
Postat av: Mamma

Lider med er 🙈

Svar: 😥
louise

2015-03-04 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0