26 mars, torsdag

Imorse gick vi upp sju, en lugn morgon här hemma. Filippa hostar lite nu & har varit lite risig i magen så kanske är mer tänder på g?

Jag har inte haft ont i mina tuttar sen tisdags eftermiddag sen jag pumpade ut mjölk, trodde jag skulle få ut en liten men ut kom knappt en dl..
Så hoppas detta är över nu med onda tuttar!

Skulle prova få filippa sova nu i sin säng på sin förmiddagsnap när det går så bra om kvällarna. men det gick sådär nu.
Så nu sover hon i min famn, så mysigt så.

Snart kommer filippas morfar förbi på lunch, har så mycket matlådor så det är vad som bjuds.

Ikväll kommer emma & maarit hit, emma ska göra mig fin i håret!




Kommentarer
Postat av: emma

Kommer strax före kl.17 ;)

Svar: Myyys😍
louise

2015-03-26 @ 15:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0