10 mars, tisdag

Idag skiner inte solen lika fint men vad gör det? Jag känner ändå för att göra något kul men jag vet inte vad!

Skulle vilja gå ut & äta en jättegod brunch också men det gåe väl inte på vardagar?

Skulle vilja köpa en helt ny garderob till sommaren & våren. Känns som jag gått i samma kläder i ett års tid. Men vill inte köpa för mycket då jag inte är tillbaka i min vikt än innan graviditeten.

Jag hatar att prata om vikt & all hets om att "komma tillbaka" då jag tycker det är fel fokus & sån hets kring vikt jämt & det hatar jag!

Men men får se vad denna dag har att bjuda på, frukost nu sen träning ikväll med maarit.




Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jag håller med dig! Det får ta sin tid! Man ska inte stressa fram resultatet :)

Svar: Skönt att höra :)
louise

2015-03-11 @ 16:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0