22 juli, onsdag

Det blev ingen rolig natt inatt heller, jag vaknade av att filippa skrek & daniel flyger in i sovrummet & rycker upp filippa från golvet, hon hade ramlat ner från sängen.

Hon var ledsen en stund men sen blev hon lugn & somnade om i min famn.
Man blir såklart livrädd & tänker det värsta så vi ringde 1177.

Dom sa att vi skulle hålla kolla en gång i timmen & kittla henne under fötterna för att se om hon reagera & det har hon gjort hela natten.

Så nu är det väl slut med att sova mellan oss, jag som tycket det är det bästa som finns på dygnet när vi alla kryper ner i sängen.

Viktigast är att filippa klarade sig bra & sängen var så låg, men ändå. Usch panik :(

Så är nog lite segstartad idag då vi blev rädda inatt.

Jag är ialla fall påväg till jobbet nu & efter jobbet ska vi träffa martin & therese & mysa i stan.


❤️❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Mamma

❤️

Svar: ❤️
louise

2015-07-22 @ 09:09:10
Postat av: Chatrine

Åhh, Gud! Jag hade blivit lika rädd som dig. Men tur att det gick bra :) 💕

Svar: Ja inte kul när man inte vet var dom gör
Illa sig när dom
Inte kan prata:( men ett litet blåmärke har hon i pannan . ❤️
louise

2015-07-22 @ 18:44:56
Postat av: Johanna

Om ni jättegärna vill fortsätta samsova så googla "säker samsovning" eller "samsovning tips" så brukar det finnas massa smarta råd :) (vi har skjutit in sängen i hörnet i sovrummet och har spjälsängen vid fotänden så det bara finns en "utgång")

Svar: TACK JOHANNA min kloka vän ska läsa!
louise

2015-07-23 @ 08:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0