Tuesday

Mysig dag med jennifer, hon bjöd på god lunch & sen gick vi till gränby& köpte träningskläder & träningsskor till mig.

Köpte en smoothie & jäklar vad filippa surpl i sig, sa mmmmm hela tiden & drack mycket!

Sen åkte jag , daniel & filippa & tittade ut färg till huset som dom tydligen behövde för att gpdkänna bygglovet, sjukt ju.

Sen var det dags för jennifers spinningpass, as jobbigt & as kul!

När jag kom hem blev det mys med filippa & middag. Daniel somnade på studs & filippa halv åtta.

Nu ska jag snart ta mig en dusch sen se mordet!











Kommentarer
Postat av: emma

så duktig som kommit igång på friskis bästis <3 :)

Svar: Taack det känns så bra!😊❤️
louise

2015-01-28 @ 08:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0