13 februari, fredag

Imorse vaknade filippa 7, snark.. Bara inse att det börjar bli tidigare mornar.
Vi har myst i soffan bara & filippa sover nu igen.

Idag kommer mamma hit för att ha filippa en stund då jag ska till kiropraktorn, bara för jag bokat tid så känner jag mig myyycket bättre.

Hatar att gå till kiropraktorn då det aldrig hjälpt mig men nu var det en helt annan smärta än tidigare så får gå dit & lyssna.

Så kul att det kostar 500kr för varje besök som är max 30 minuter, blääää!





Kommentarer
Postat av: Johanna

BRA!:D Om det är något du ska spendera pengar på så är det din hälsa! ♡♥♡♥ // Stolt uppdragsgivare

Svar: Ja nu har jag varit duktig😍❤️
louise

2015-02-13 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0