En annan

Jag orkade mig in i duschen & sminkade mig & tänkte åka iväg för att äta, det ska man ju ändå göra & sen för att få fira jul.

Men precis när vi skulle åka till julfirandet så kräktes filippa, sen säkert tio gånger till fram till åtta på kvällen.

Så det blev en julafton hemma i soffan med mina älsklingar, filippa var helt slut & hängig & somnade till.
Hon var helt utslagen men så gosig.

Så filippa fick sina julklappar av mig & daniel & vår middag blev donken.
Sen blev det massa film, faktiskt riktigt riktigt mysigt även om det var synd om vår lilla tjej som kräktes.

Hon piggnade på sig tillslut & när mamma & pappa kom hem med alla hennes julklappar sken hon upp & öppnade två stora säckar med julklappar på några minuter.

Det tråkigaste var att filippa inte hann träffa tomten, men men hon minns inte det ändå sen.

Hoppas natten går bra nu bara.
Hoppas även jag får sova något inatt & mår bättre imorn, annars blir det närakuten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0