16 december, onsdag

Igår mådde jag inte alls bra & filippa var vaken heeela dagen & somna i bilen in till stan i tio minuter.

Vi mötte daniel & danne på bauhaus & köpte kakel till badrummet & hämtade ut vår kommod.
Även 4 ytterlampor köpte vi som vi ska sätta upp.

Det sista som åtetstår nu att köpa är kakel till kök, två kranar & duschväggar.

Sen ut till huset en snabbis för att sätta fast diskhon i tvättstugan& sen vidare till svärmor.

Vi åt middag & hängde där ett tag, åkte hem vid halv tio.

Inatt var jag upp, hade så ont i halsen,
Åt glass & drack massa te, fy fan vilken smärta!

Jag har proppat i mig Alvedon idag så jag känner mig liiiiite piggare. Farmor är ialla fall här & ska hjälpa mig underhålla filippa för det är inte många knop jag orkar med.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Krya på dig ❤️

Svar: ❤️❤️
louise

2015-12-16 @ 12:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0