13 december, söndag

Då var man uppe igen & ska strax åka. Tänk att jag sk gå upp 4.45 i fem dagar i rad om typ 1,5 vecka, fyyyy hur ska jag orka det!?

Längtar ialla fall redan till ikväll när jag får krypa ner med mina älsklingar & filippa & jag får sova hur länge vi vill imorn.

Men först jobb 6-12, sen ut till huset & se vad som ska göras idag.
Längtar så efter att få flytta in nu. Det är ju så sjukt nära, om allt går som det ska (vilket det inte verkar). Hursom är det
Nära & vi längtar ihjääääääl oss!

Just det, igår när filippa & jag åkt från huset så såg jag en älg på lilla vägen ut till almungevägen, det var  nog en kalv men den var enorm ändå, tur att jag såg den på håll & kör ordentligt så jag slapp tvärnita, usch kunde gått illa annars.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0