c9, sista dagen

Då är jag inne på sista dagen med c9.
Det har faktiskt gått mycket bättre än väntat.
Vi får se om jag gör om en detox igen eller en diet i framtiden.
Jag ville bara ha den här kickstarten & rensa kroppen från all skit.

Och jag nådde mitt mål, jag kom ner till vad jag vägde innan jag blev gravid med filippa, så nu är alla 18 gravidkilon borta, jag måste säga att jag är så impad av mig själv att jag klarat det här.

Så vad blev mina resultat, hur mycket centimeter tappade jag:

• Bröst: 1 cm
• Arm: 3 cm
• Midja: 8 cm
• Höft: 6 cm
• Lår: 3 cm
• Vad: 2 cm

Viktminskning 3,2 kg.

Idag är sista dagen så då får jag äta en lätt lunch & middag, kommer lägga till sås & halloumi & fuska ikväll, för jag är i måååål!



Yeeay mina jeanshorts passar!


Kommentarer
Postat av: mamma

grattis grattis, jätte kul att de gått så bra, tycker du har varit jätte duktig

Svar: 😚😚
louise

2015-08-21 @ 12:25:57
Postat av: Lisa

Så duktig och SÅ fin! Och linnet, vart är det ifrån? 😛😍! Puss❤️

Svar: Tack😚❤️ från lindex för typ tre år sen🙈
louise

2015-08-23 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0