14 augusti, fredag

En lugn dag igår i lekparken & solen & stensson kom förbi på kvällen.
Imorse vaknade filippa kvart i sex, inte okej alltså! Är såååå trött.
Hon somnar inte om efter vällingen längre. Såhär gnällig blir man när man vart bortskämd från att hon föddes.

Idag ska vi hänga ute i solen & kanske bada, med mormor & morbror.
Sista dagen hemma med morbror, känns tråkigt då han börjar jobba på måndag.

Apropå detoxen, dagen igår gick faktiskt väldig bra, det var väl på dagen det var somjobbigast, runt två då jag kände mig som mest hungrig.

Imorse var min ballongmage betydligt mindre än den brukar, så hoppas det fortsätter i den här takten!

Det står att man inte ska väga eller mäta sig alla dagar, endast 1,3,6 & 9.
Men kunde inte hålla mig från vågen, 1 kg prick sen igår, yeeeeay!

Hoppas det här kickar igång mig så jag kan få gå ner alla mina kilon jag vill, ör så taggad & vore sååå skönt!

Det sämsta med detta är, att aloe veran smakar BLÄÄÄÄ! Alltså jag kräktes upp den en gång igår & fick kväljningar varje gång haha.

Sen är väl inte chokladshaken jättekul heller men man får ju tydligen göra smoothies av den så det börjar jag med idag! 

Tänkte prova osötad kokosmjölk, chokladpulvret & hallon.

Heja mig!!!



Kommentarer
Postat av: U

Blanda den med juice så blir den jättegod 😊

Svar: Men får man det då?🙈 är ju massa socker i juice
louise

2015-08-14 @ 15:22:35
Postat av: Johanna

Fick du äta hur mycket frukt du ville? Isåfall funkar ju det som heter just "juice" (alltså inte typ äppelDRYCK) för det innehåller bara frukt. Är det tillsatt socker får det inte heta juice :)
// The Nerd

Svar: Smaaaaart johanna!!! Får äta frukt som mellanmål. Då åker jag DIREKT & köper hem råsaft 😍😘👏🏻
louise

2015-08-15 @ 10:27:12
Postat av: Johanna

Du kan köpa allt som heter "juice" (även koncentrat) eftersom det bara är frukt 😊 Kör hårt!

Svar: Tack min kloka vän😍
louise

2015-08-16 @ 08:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0