11 augusti, tisdag

Imorse åkte jag till maxi gnista & skrev på papper, ja jag har fått jobbi uppsala, såååån lättnad !!!
Jag var där på intervju igår med personalchef & idag fick jag träffa färskvaruchefen & sen skriva papper.

Jag har velat jobb på maxi gnista sen dom öppnade i oktober, den är ju åt vårt håll sen med huset & vi handlar där när vi handlar. 

Men det är så himla tråkigt att sluta på matpressen, jag grät nästan när jag hade pratat med mim chef.

Jag älskar ju mitt jobb där, verkligen älskar. Alla sysslor, beställningar & kollegor. Så jag hoppas jag ska trivas & även älska det här jobbet.

Det är ialla fall en deltidstjänst jag sökt & fått, tanken är att jag ska jobba helger & lite kvällar.
Så nu ska jag knåpa ihop ett schema & lämna in som förslag.
Jag kommer jobba deltid till i mars då filippa börjar på dagis sen får vi hoppas att jag kan få heltid där då.

Sen myste vi hos lisa, tjejerna & lille söte plutten josh!
Vi hämtade daniel & nu är vi hemma & sover sen ska vi in & fira therese.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0