Husdrömmar

Ja mina kära vänner, familj & andra läsare, ni verkar tycka jag är dålig på att uppdatera så ska försöka uppdatera mera så ni har mer att läsa ;)

Kommer skriva mycket om huset säkert då det är det vi mest längtar till!

Drömmer mig iväg till nästa sommar då vi förmodligen har en altan klar.
Vi vill ha ett stort matbord för minst 6 personer då vi gillar att umgås med vänner & familj & äta god mat.

Antingen ett stort runt bord med rotting fåtöljer i grått eller ett stort bord med kryssben i trä & beigea rotting fåtöljer.

Vi har hittat dröm matgruppen på em möbler men finns inte på hemsidan.

Sen gillar jag ikeas nya soffgrupp kungsholmen för utomhus, skulle vara så fin i vår loungedel som kommer vara utanför vårt sovrum på altanen.

Sen även denna vita fåtölj, antingen att ha utomhos eller varför inte inne med en filt eller fårfäll över att sitta & läsa saga i?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0