Grekland

Tänk att det endast är 31 dagar kvar tills vi åker till rhodos, jag längtsr ihjäl mig! Tänk så mysigt, filippas första resa, bada & plaska i poolen, äta gott, göra sig fin till kvällen & strosa runt i hamnen eller gamla stan.

Jag har varit i rhodos 4 gånger vad jag kommer ihåg, kanske någon mer gång då jag var mindre.

Jag har aldrig varit iväg på någon utflykt i rhodos, hoppas därför att vi kanske tar oss till faliraki, lindos eller tsambika någon dag för att kika.

Som sagt inte långt kvar & april får gärna gå snabbt!

Tänk att filippas två första resor blir till mina absoluta favoritländer.
Att klämma in florens vore ju drömmen, då har vi dom tre bästa ställen jag varit på hittills.


Lindos beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0