Datenight

Sån bra kväll med min kära, började med att han kom hem med rosor & sen har vi ätit såååå god mat så det smälte i munnen, så mysigt att få skåla i champagne & prata massa & äta gott.

Jag åt en förrätt med tonfisk & parmesanmajonäs & buffelmozzarella.
Till varmrätt oxfilé med parmesanpotatis, valnötspesto & rödvinsky.
Sen avsluta jag med en baileyskaffe.

Efter den goda middagen var det dags för bio, den var så jävla bra rent ut sagt! Tyckt sådär om dom andra filmerna men denna var sjukt bra.
Tårarna var nära i slutet då dom visade mycket om paul walker som dog.

Nu är vi hemma hos vår lilla diamant & mormorn & morfarn har åkt hem & nu ska jag krypa ner i sängen, hoppas filippa vaknar så hon kan få sova mellan oss.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0