Lovely

Jag var in & hälsade på mina gamla kollegor idag & visade upp vår lilla älskling. Sen blev det lunch med mamma, ludde & andrea.

Klockan två var det dags för frisören. Mamma, ludde & Filippa var med ett tag på salongen. Filippa var jäääättetrött så
hon var inte så glad ett tag men sen fick mamma henne att sova sen gick dom iväg ett tag.

Jag bad min frisör lägga i en fin höstfärg & bad anna klippa av en bit då det var väldigt slitet, sååå nöjd så!

Daniel kom till salongen & när jag var klar mötte vi emmilie & oliver för att köpa fredagsmys.

Sen blev det tacos hos emmilie, oliver & danne med dennis & sofie.
En jättegod snickerscheesecake emmilie gjort till efterrätt!

Vi har suttit & pratat i massa timmar bara & haft en riktigt trevlig kväll!
Filippa somnade vid halv nio & hon sover än, nu ska vi sova!


















Kommentarer
Postat av: Mamma

Mycket trevlig dag med många möten med vänner , nära o kära o bekanta 💖❤️

2014-09-14 @ 22:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0