Härliga dag

Första bussturen med Filippa idag, gick galant med min nyfikna lilla tjej med dom stora blå ögonen.

Så fort vi klev av bussen & jag la ner Filippa toksomnade hon. 
Camilla & jag åt lunch på creperiet lemoni, så mumsigt! Satt ute i det fina vädret.

Sen strosade vi på stan sen skulle camilla jobba. Så himla kul att äntligen ses & det var som det var igår sist.

Efter vi skilts åt gick vi jag & Filippa till farmor, då tvärslocknade hon igen.
Sov en halvtimme bara.

Daniel hämtade oss sen & vi åkte till gränby för att fixa glasögon till daniel & sen handla lite mat & sen till jennifer & gustav, sån mysig kväll med massa god mat!

Filippa sov en halvtimme från halv sju. Sen vaknade hon & var jättetrööööött men vägra somna så var upp & kollade idol & snacka på.

Var ledsen när vi åkte hem då hon var så trött.
Men halv tio somnade hon.

Jag är helt slut, ska nog lägga mig!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0