Fredag

Tandläkarebesöket bestod av att ta röntgenbilder då jag inte kunde det för jag var gravid sist. Tio minuter senare var det klart.

Sen gick jag, g-mormor  & Filippa på stan, Filippa somnade i vagnen.
G-mormor köpte den fina grå, stickade overallen till Filippa jag velat ha så länge!

Sen köpte jag vantar & ett hårband till dopet :)
Var in på gamla jobbet med & hälsa på & köpte ägg.

När vi kom hem åt vi lunch sen somnade jag med Filippa, i TVÅ TIMMAR! Sååå skönt för oss båda & mysigt :)

Sen blev det fika!

Vi har förberett hemma hos mamma & pappa för middag då dom får gäster. Vi ska grilla & äta gott & jag har gjort äppelkaka med tosca!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0