2 september, tisdag

Filippa vaknade sju imorse, är nog hennes nya tid att vakna, men det gör inget då jag är vaken från att daniel åker vid fem.

Hon sov en timme sen ialla fall. Sen har hon varit supermysig & legat på mitt bröst, det gör hon nästan aldrig då allt annat är så spännande att titta på.

Filippa har hängt i gungan & kollat babblarna medans jag fixat mig, städat & nu äter frukost. Nu somnade hon igen..

Idag ska vi hänga med Filippas ena g-farmor, blir bromma blocks & sen mys där!

Idag har jag jeans för första gången på nästan ett år, känns looooovely! Kunde ha dom redan två veckor efter förlossningen. Dom är dock väääldigt tajta vid magen, degmagen är kvar men det bjuder jag på, inget att himla om ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0