14 september, söndag

Kvällen igår var bäst! Vi åt en ljuvlig middag på kött kök & bar igår. Filippa blev ledsen precis innan vi skulle åka då hon var övertrött så det var bara jag som gällde.

Jag drack en alkoholfri mojito, en kantarelltoast med västerbottencreme & flarn med sidfläsk till.

Oxfilé med kantarellsås & potatisgratäng till varmrätt, så otroligt gott! Inte alls besviken av kkb, allt man hört om hur gott det är stämde!

Filippa somnade under middagen men vaknade till ett tag innan vi skulle gå. Det var perfekt då vi fick ta på henne nattkläder & varma kläder.

Sen blev det en kväll på stan, Filippa somnade på några sekunder efter vi lagt ner henne, så trött lilla pluttan!

Så hon sova från åtta tills vi kom hem klockan ett & sen vidare. 
Vi var på borgen & satt & sen en sväng förbi lingon & sen smultron. En liten barrunda kan man säga.

Igår var nog sista gången man satt på en uteservering. Jäklar så kallt det blev sen!

Imorse vaknade vi vid åtta & när jag var påväg för att byta blöja på Filippa så känner jag hur der blir varmt & rinner något, Filippa tok bajsar ner mig & sig själv, allt rinner ut genom blöjan, hon tittar sig i spegeln & skrattar samtidigt som det rinner, alltså jag dooog av garv & söthet haha, trots allt bajs på golv, mig & henne!

Så vi fick bada Filippa & duscha mig.
Nu väntar våffelfrukost!




















Kommentarer
Postat av: Mamma

❤️❤️ Härligt och mysigt

2014-09-14 @ 22:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0