12 september, fredag

Imorse vaknade Filippa sju & jag var jättetrött, så hon höll låda i sängen med massa joller & sprattel medans jag försökta vila ögonen!

Vi gick över till Filippas mormor vid åtta , vi har busat, myst & ätit frukost, smoothie & nutellmackor, mmm.

Jag, Filippa & mamma ska in till stan idag & äta lunch. Sen ska jag till frisören idag & fräscha till håret. Stämmer till hundra på mig att håret slits av amning & jag tappar masssssa hår, har ju inte så tjockt.

Så klipper nog av en bit, sen är det det stora problemet som alltid, ska jag fortsätta vara blond eller lägga en toning i samma nyans som min botten? Också blivit mörkare sen jag började amma. Så slipper jag tänka på utväxt sen, hmmm återstår att se...

Ikväll blir det fredagsmys i björklinge med emmilie, danne, oliver, dennis & sofie!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0