10 september, onsdag

Filippa somnade vid åtta igår i nestet, elva la jag henne i vaggan & halv fem vaknade hon för mat!? Förstår ni hur länge jag sov ensam!? Och hur länge Filippa klara sig utan mat!? Så hon fick mat halv fem sen sov hon med mig till halv tio.

Vi har bara myst & busat under morgonen, det är fullrulle med att prova rösten, stå upp & ta tag i saker & flina, hon är helt underbar vår lilla tjej, får aldrig nog! & NEJ jag kommer inte sluta prata om hur mycket jag älskar henne & hur underbar hon är, bara gilla läget ;)

Filippa sover nu igen sen en timme.
Idag ska vi bara slappa här hemma, har tvättat två maskiner än så länge.

Sen blir det röja på balkongen & göra mysigt!








Kommentarer
Postat av: mamma

det är självklart att du vill säga det hela tiden, så är det bara, helt underbart

Svar: ❤️
louise

2014-09-10 @ 20:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0