Thuns

Mysig dag på thuns med therese! Mindre kul är att Filippa gallskrek påväg dit & en bit påvägen hem, älskade lilla.
Ingen shopping ialla fall, hade velat ha massa saker som inredning men kommer inte bli det på Sisådär ett år nu ;)

När jag körde hem therese åkte jag till farmor ett tag innan vi skulle hämta daniel.

Filippa somnade i bilen hem till stockholm men vaknade efter 40 minuter. 

Sen handlade vi på coop sen åkte vi hem. Efter vi packat upp maten gick vi upp & köpte oss en tunnbrödsrulle var.

Filippa somnade som en stock runt halv åtta! Sen har vi hängt i soffan bara.
Jag har precis tagit en lång vaaaaarm dusch & fixat med mina naglar.










Kommentarer
Postat av: mamma

va härligt med lite släkt date, men synd att Filippa inte gillar åka bil. Fin bild på Er längst ner, galna familjen, ha ha

Svar: Ja stackars Filippa som inte gillar bilen😔❤️
louise

2014-10-24 @ 09:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0