Baaaaka!

Det gick sådär för mig att baka till en början, smeten & formarna rann ut, det var kaos & jag ville typ lägga mig & grina!

Sen kom smarta therese på att man kunde ju ha muffinsform, då blev dom jättefina.

Fanny kom & hjälpte till också lite, Filippa har mest hängt med sin farfar idag då jag gjort över 70 cupcakes!

Vid åtta kom daniel, therese, martin & jennifer. Då bakade vi cake pops & daimbiskiver & killarna vek pompoms.

Filippa somnade vid nio!

Vid typ tio var vi väl klara tror jag, riktigr bra jobbat då vi gjort 90 cakepops & 70 biskvier! Imorn blir det att dekorera!

Tyvärr fick therese & martin åka & kolla upp martina utslag. Hoppas bara det är lugnt & att dom kan komma imorn.

Nä nu har vi tjejer lagt oss för att sova. Daniel & micke badar tunna.
Imorn kommer det vara fullrulle så lika bra att sova nu!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0